keinginan?

dlm entry lepas kn aku ade bgtau, aku tgh tlg jaga anak2 jiran sebelah ni kan.

syok jaga budak2 kecik ni ramai2 sebenarnye… er tp tang menjerit2 mcm tarzan, bergado berebut barang.. tu mmg agak stress la sebenarnye..hehe. tp yg lain2 sume ok.

time lunch, aku suap sume skali. kalo ade 5 mulut,lima2 la aku suap. nasik penuh 1 pinggan pn habis, siap bertambah2 lagi. syok tgk anak2 makan selera ni. aku mmg tanak bagi diorang ni makan sendiri sbbnye malas nk basuh pinggan byk2! pastu malas nk kemas,nk sapu, nk mop nasik2 yg bersepah2 nnt..hhahhah. eh tp seriously la menjaga je dh ckup penat..nak suh aku berkemas lagi..huhu…lotih!

bila petang jek, sume aku mandikan. sorang2 aku mandikan.kadang2 nk senang, 2-3 orang skali masuk toilet,mandi ramai2..hahha…pastu, pakai baju, pakai bedak…wangi2..sikat rambut..

erm…bila sikat rambut Hamim je,mesti aku sikat berkali2…xde la panjang pn rambut dia,smp bahu je. tp syok main2 rambut dia….terus la berangan..SYOKNYE KALO AKU ADE ANAK POMPUAN pulak…huhu…

erm..tunggu la ujung tahun 2012 lepas aku kuarkan implanon ni, insya allah kalo panjang umo & dimurahkan rezeki…nak gak ade baby lagi er….babygirl la…huhu :p

1 Comment

  1. hahahhahahaha.. teringin ye mas….


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

